top of page
Szukaj
Zdjęcie autoraRena Maria

Praca a jedzenie

Zaktualizowano: 1 lut


Czy pracujesz umysłowo czy fizycznie, każdy organizm potrzebuje zdrowego jedzenia. Każdy posiłek zamieniany jest na energię. Jeżeli do organizmu dostarczasz złe pożywienie, dostarczasz do organizmu złą energię. Jeżeli dostarczasz organizmowi zdrowe pożywienie, dostarczasz zdrową i dobrą energię. To wpływa na jakość naszej pracy. Badania potwierdzają iż nasze organizmy są w stanie pracować na najwyższych obrotach przez pierwsze 3 godziny pracy. Po tym czasie nasza jakość pracy maleje.


Obserwuję swój organizm od 10 lat. Odżywiam się zdrowo dlatego moja energia w ciele tworzy same dobrze wibracje jak również pozytywny nastrój. Czuję się świetnie codziennie.


Zaobserwowałam również zależność dostarczania regularnie posiłków do mojego organizmu. Jeżeli dostarczam pożywienie co 3 godziny, mój organizm jest cały czas na najwyższych obrotach. Dodatkowo, jeżeli spożywam tylko zdrowe jedzenie, moja energia witalna wzrasta.


Żyjmy zdrowo!


Depresja to tylko stan umysłu. Jeżeli odżywiamy się zdrowo i dbamy o swój stan psychiki, depresja nas nigdy nie złamie. Obiecuję Ci to...






15 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Życie

Magiczne słowo - życie. Tak wiele znaczy dla wszystkich. Czasami nasze drogi są proste, czasami jest wiele zakrętów. Ale żyjemy! Możemy...

Oczyść umysł

Podstawą do osiągnięcia równowagi życiowej jest oczyszczenie umysłu. Jednym z narzędzi oczyszczenia umysłu jest medytacja. Medytacja - to...

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page